Zonneflex is ook de specialist in reparatie van SAJ- en Delta-omvormers.
SAJ – Sununo en Suntrio:
De SAJ-omvormers die wij behandelen zijn de enkelfasige omvormers van de ‘Sununo’-lijn (links) en de driefase-omvormers van de ‘Suntrio’-lijn (rechts) van SAJ. Mocht u een storing of defect hebben, dan kunnen we u er graag bij helpen. We hebben bij Zonneflex goede connecties bij SAJ en kunnen daardoor snel in actie komen.
De SAJ omvormers hebben een servicemonteur in Nederland die ter plekke de service komt doen aan een defecte omvormer.
http://www.saj-solar.com/solutions.aspx?Rid=6&Pid=27
Delta – Solivia:
Wij behandelen ook storingen bij omvormers van Delta-Electronics, vooral van de Solivia-lijn van enkelfase-omvormers. Zodra er een storingsmelding op het scherm komt, zoals bijvoorbeeld een “AC relay failure”, kunnen wij een storingsmelding inschieten bij de fabrikant en krijgt u in de meeste gevallen een vervanger thuisgestuurd, mits uw omvormer nog binnen de garantie valt.
U kunt ook zelf een aanvraag doen op de website van Delta als u wilt : http://www.solar-inverter.com/en-GB/772.htm
Mocht u buiten de garantie zitten, dan kunnen we u een passende nieuwe omvormer aanbieden of wellicht een geschikte tweedehands of ruilomvormer van hetzelfde type.
Hallo. Wij zijn pas verhuisd en na de storm van 9 februari geeft onze delta solivia 2.5 TR de storing 238 aan. In de nacht brand de groene led en lijkt de werking normaal(nachtmodus). Overdag brand de oranje led en storing 238 in scherm. Resetten haalt niets uit. Wat betekent storing 238? En zouden jullie mij hierover kunnen informeren?
Mijne, onze Delta omvormer ligt bij jullie ter reperatie ben hem al min.6weken kwijt,mijn vraag is (deze is opgestuurd door Jansen Uithuizen) als dit binnen de garantie is waarom krijg ik geen vervanger zoals u dit noemd,graag wou ik op korte termijn hierover antwoord !,
Geachte Heer Slijfer,
Helaas bent u geen klant van ons – ook Jansen Uithuizen is niet bekend bij ons en wij hebben niets ontvangen en wij kunnen door zoveel ontbrekende details ook niet voor u aan de slag. Hetgeen u omschrijft is NIET de normale procedure bij een Delta vervanging als deze in garantie is –> separaat heb ik u al een mail gestuurd. U krijgt normaliter een vervanger van Delta (uit oost-Europa) die daar gerepareerd wordt, maar pas nadat u een mail heeft gestuurd naar Delta en dit advies heeft gekregen met bewijs van 2 foto’s (serienummer en foto failure code/tekst). Een vervanger moet altijd bij Delta online ingevuld/aangevraagd worden (meestal door uw installateur) http://www.solar-inverter.com/en-GB/914.htm dit formulier kunnen wij op dit moment dus ook niet voor u invullen door zoveel ontbrekende details van u.
Groetjes,
Gonny Administratie
Geachte, ik heb recent een 2de hands omvormer sununo plus 3km gekocht. De Ac stekker ontbreekt. Kan ik deze bij jullie eventueel bestellen?
Reeds bedankt voor jullie antwoord.
Vriendelijk bedankt
Patrick Lintermans
Beste heer lintermans,
Wij gaan dit even voor u uitzoeken en komen er erop terug.